Według badań przeprowadzonych przez specjalistów, w ciągu naszego życia ponad 3 lata spędzamy na zakupach. Co więcej, oczywiste jest, że lwią część tego czasu zajmują nam spacerki po Centrach Handlowych, z których niesamowicie ciężko się wyrwać. I nie byłoby w tym nic złego, gdyby nie fakt, że przez ten czas także jesteśmy narażeni na wiele, różnych niebezpieczeństw.

Wiadomo, że moglibyśmy zrezygnować z chodzenia do tego typu miejsc i robić zakupy przez internet. Jednak to nie jest wyjście z sytuacji, bo idąc tym tropem w ogóle powinniśmy nie wystawiać nosa spod koca. Ten problem jest istotny, permanentny i w ogóle nie zauważany. Chodzi o nasze bezpieczeństwo w Centrach Handlowych.

 

 

Czy jesteśmy na tyle pewni kompetencji ludzi, którzy tam pracują? Czy może w ogóle o tym nie myślimy? Niezależnie od tego, jakiej odpowiedzi teraz sobie udzieliliśmy, my postanowiliśmy pójść o krok dalej. Zorganizowaliśmy szkolenie dotyczące „Metod udzielania pierwszej pomocy” w Leroy Merlin – jednym z marketów w Centrum Handlowym Karolinka w Opolu. Co więcej, nie zrobiliśmy tego w konwencjonalny, oklepany sposób. Postanowiliśmy zaszczepić w uczestnikach trochę adrenaliny, co zdecydowanie przełożyło się na zapamiętanie tego niezwykłego wydarzenia i wiedzy, jaka została przekazana.

 

 

Chcecie zobaczyć, jak wygląda niekonwencjonalność metod ekipy Learn Power Group?  Zapraszamy na seans.

Wypadek pod Centrum Handlowym – szkolenie organizowane przez Learn Power Group